torsdag 20 november 2014

Nivea Diamond Gloss

Ibland låter en produkts beskrivning mycket bättre än vad produkten är...


Diamond Gloss FÖR LÅNGT, GLANSLÖST HÅR
Känns håret trist, livlöst och glanslöst? Vill du liva upp det och få det att skimra som diamanter?
 Diamond Gloss Schampo har en perfekt balans mellan förfinade, naturliga skönhetsextrakt och modern hårteknologi. Det har berikats med värdefullt stoft av diamanter och Vit Calla, vilket får håret att glittra som diamanter.
  • Får håret att lättare reflektera ljus
  • Gör långt hår mjukt och följsamt
  • Ger vackert hår
VACKERT HÅR SOM GLITTAR SOM DIAMANTER -Nivea.se
Vackert hår som glittar? Glittar?! GLITTAR?! Nivea för faaaasen, har ni ingen spellcheck?
Värdefullt diamantstoft? Tillåt mig vara extremt skeptisk till detta..
Men okej, åter till shampoot och balsamet.
Näe, det blev inte superglansigt, näe, det glittade inte som diamanter. Det luktade väldigt gott däremot! Men. Detta är icket för mig. Jag kräver att min hårvård ska göra det den påstår att den ska göra. Ja! Sån är jag, bara kräver och kräver. Kommer inte köpa den igen.

Pris:??/??
Betyg: 2 av 5.

Inga kommentarer: