måndag 7 oktober 2013

Lush Daddy-O

"Ett lila schampo för blondiner som inte vill bli gråhåriga 
Ljust hår är ofta väldigt ömtåligt och torrt, så därför finns det lite extra hjälp att få för att hålla håret mjukt och välvårdat i form av kokosnötsolja och algextrakt. Vi har också tillsatt färska citroner och limer eftersom vi inte vill vara tråkiga. Rosor, violblad, bergamott och canangaolja ger slutligen det här schampot en härlig parmavioldoft" -Lush.se

Som jag nämnt tidigare så är silvershampoo ett måste för mig i min hårrutin. Kan jag ha nämnt tidigare att lila är min favoritfärg? Metallic mörklila är min absoluta favoritfärg.
Vilken färg är Daddy-O?
Just det, metallic mörklila! Fabulous darling!
Doften är inte supermums, jag är mer inne på fruktiga dofter än blommiga dofter, men den är klart godkänd.
Shampoot är lättflytande och otroligt drygt, man behöver inte mycket alls för att det ska löddra riktigt ordentligt! Har inte hittat ett annat silvershampoo som löddrar sådär mycket!
Gör det någon skillnad då? Jo, jag tycker att det rengör bättre än andra silvershampoon (de gånger jag inte använt annat shampoo innan), och det försvinner en del av det gula i håret, så jag är nöjd med det, inte överförtjust, men nöjd.

Pris: 250g, 185kr.
Betyg: 3 av 5.

Inga kommentarer: